reklama

venované minulosti

Prečo sa minulosť nedá vyležať tak ako choroba? Vyležala som ja však už poriadne nejakú chorobu? Možno tak ako ma neustále neprestáva trápiť nejaká bolesť hlavy, hrdla alebo žalúdka...možno tak isto ma neprestávaš bolieť ani ty. Možno si taký istý začarovaný kruh ako tie moje večné choroby.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Keď sme sa s D. pri prechádzke rozprávali o tebe, zbadala som na stene nasprejované naše iniciály. V srdiečku dokonca. Ale neprišlo mi to už ako niečo osudové. Znamenie vesmíru. Nič také. Už som snáď konečne vyležala pocit totálnej beznádeje z nášho rozchodu (načase, po troch rokoch). A D. som povedala, že by som ani sekundu aktuálneho života nevymenila za celý život s tebou. Prečo ťa teda nedokážem vyležať tak úplne? Tak bez doznievajúceho kašlu a pobolievania hlavy.?

So stúpajúcim dymom sa rozplývajú aj naše naivné ideály, napadne ma fajčiac večne poslednú cigaretu. A hneď na druhý deň zisťujem, že ešte stále platia, tie ideály. Všetky smutné veci sa dejú pre nejaký dôvod. (Chcela by som vedieť pre aký dôvod si sa mi stal ty?) A ak teda bude v decembri ten avizovaný koniec sveta, my sa už nikdy nestretneme...Niektoré veci v živote asi úplne neprebolia, čítala som raz niekde.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Raz sa snáď zbavím zatrpknutosti voči tebe, ty moja prvá láska...Raz snáď prestaneš byť neustále prítomný niekde vzadu v mojej mysli. Raz snáď to „Ty“ budeš už len TY, ty moja dokonalá prítomnosť... Raz sa snáď vyliečim z minulosti.

Silvia Kéryová

Silvia Kéryová

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

raz mi bolo povedané, že som "observador a so ador" čiže snílek a pozorovateľ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu