reklama

Obrázky

Minule som myslela na to, ako sme pod hviezdnatým nebom a za zvukov bubnov spoznali Maroko. Myslela som na to, ako som si medzi kopcami červenkastého piesku s dojatím uvedomila skutočnosť toho okamihu. Spievajúc, smejúc sa a hlavne sledujúc udivene všetko s otvorenými ústami sme prešli krížom-krážom celú krajinu. Sú to už dva mesiace a hádam až príliš veľa vecí sa dokázalo za ten čas zmeniť, ale na oceán, púšť, ľudí, hory, modré mestá,... nezabúdam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Na ružovej stene vedľa balkónových dverí mám nalepené slovenské fotky. Fotky, ktoré vyzerajú ako čierno-biele. Obrázky zimnej krajiny. Ako kontrast k tomu neznesiteľnému teplu, ktoré tu panuje. Zobudila som sa v noci, lebo bolo také teplo, že sa nedalo spať. Nechcela som teba zobudiť, tak som si sadla v obývačke na balkón, bola takmer ešte tma a až po chvíli som si všimla oproti sedieť čiernu mačku.

Kým M. hovoril do telefónu o kadejakých percentách, my sme zatiaľ stratené v tej neznámej štvrti hľadali tabak. On chodil poslušne za nami, popritom uzatváral obchody a my sme z toho mali srandu. Neskôr nás viezol autom do baru a tá hlasná hudba, ktorá hrala, sa presne hodila na tú situáciu. Nejaké mladé dievčatá pomaľované na žlto-červeno kričali na prechode: Españááá a my sme sa na tom zasmiali a ďalej sme sa ponáhľali na zápas, ktorý mal každú chvíľu začať. Prišli sme takmer včas, bar sme mali plný a aj zápas sme vyhrali 4-0.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potom neprestávali chodiť ľudia a aj ty si nakoniec prišiel, aby sme mohli ísť spolu večerať a aby som si mohla zašpiniť tie nové šaty od kari korenia. Sme spolu šťastní, a ani neviem, kedy sa to stalo, že sme sa do seba tak šialene zaľúbili. Pred spaním si čítame Lorcu a v nedeľu varíme letné jedlá.

To bolo dávno, alebo sa to tak aspoň zdá. Minulý mesiac to bolo. Odvtedy sme už aj tie majstrovstvá stihli vyhrať, aj šialene oslavovať a aj my sme boli pomaľovaní na žlto-červeno. Aj dlhý víkend bol, počas ktorého som si ešte viac uvedomila, že ty si ten skutočný a dokonalý, po ktorom som túžila.

Dnes si pozerám mapy západneho pobrežia USA. Ešte si ani poriadne neodišiel a už je to večnosť. Tak som sa sústredila na ten tvoj odchod, že som si ani poriadne neuvedomovala, že vlastne aj ja zajtra pôjdem. Ale nech som kdekoľvek, ty mi proste chýbaš... Ako nikdy nám bolo vtedy, keď si ma na festivale za súmraku obijímal pred najkrajším výhľadom na Madrid...

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Silvia Kéryová

Silvia Kéryová

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

raz mi bolo povedané, že som "observador a so ador" čiže snílek a pozorovateľ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu