reklama

Jednoducho

Na väčšinu "prečo" nemám odpovede. Neviem prečo som to urobila, prečo som to povedala, prečo som sa tak rozhodla. Neviem racionálne argumentovať. Ani sama pred sebou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

No a napriek tomu žiadne rozhodnutie, žiadny krok neľutujem. Aj keď kvôli niektorým by som si hlavu o stenu mohla búchať. Kvôli niektorým by som plakať mohla... (veď aj plačem. niekedy.) Ale na náhody neverím. Viem, že všetko sa deje tak, ako sa má. A to ma upokojuje v tomto (mojom) nepokojnom svete.

A potom prišla raz ráno o ôsmej správa...

...Že mi s potešením oznamujú, že ma prijali. Ďakujem, veď som sa aj potešila. Veď sa aj teším. Veľmi... Ale čo len bude s nami?? som si povedala. A potom som si povedala, že Akí my? Žiadne my predsa nie je. Už pekne dlho.(...pekne dlho na to, aby to prestalo zraňovať...)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nedeľný obed je už takmer zabudnutý a pečené kura dávno zjedené. (Moje prvé pečené kura.) Zostal priestor len na rýchlo spravené tuniakové bagety, šaláty donesené z práce a cestoviny. Nechcem slávnostné obedy s pekným stolovaním. Nechcem nič komplikované. Chcem jednoduchý pocit jednoduchosti a šťastia(?).

Nechcem už nič, čo nebude skutočné. Naozajstné. Silné a opravdivé. A také trochu románové.

.. som minule čítala, čo som si napísala dávno dávno do denníčka... napísala som aj, že o pár rokov sa budem sama na sebe určite smiať. Na svojej naivite. Naivných predstavách a túžbach.

Som sa nesmiala. Len som si uvedomila, že som to stále tá istá Ja, ako keď som mala štrnásť. A že je teda všetko v poriadku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Silvia Kéryová

Silvia Kéryová

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

raz mi bolo povedané, že som "observador a so ador" čiže snílek a pozorovateľ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu