reklama

Mohla by som

Na oblohe bol jeden jediný malý mráčik a pomaly sa aj ten rozplynul. Vzduch je ťažký a v zelovoci predávajú čerešne a nektarinky. Niekto spieva ...ach, keby si bol môj... a celkom to zapadá do tohto letného kontextu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Chcela by som leto vo svojom srdci, chcela by som!

Mohla by som hovoriť o veciach, ktoré sa dejú v mojom živote. O veciach, ktoré prežívam.

A vyzeralo by to, že som šťastná.

Mohla by som.

Mohla by som len tak zmiznúť....z povrchu zemského.

Nie, nemohla. Nemôžem.

Mohla by som predstierať. Nebolo by to ťažké...presvedčiť Vás, že mi je dobre.

Tak predstieram.

Niekedy.

Mohla by som so zdvihnutou rukou mávať minulosti (Con la mano levantá, al pasado le digo adiós).

Skúšala som. Možno nie dostatočne.

Mohla by som...ešte...viac...dlhšie

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mohla by som byť silná.

Taká silná, aká som bola vo svojich predstavách. Aká som v tých vašich.

Mohla by som povedať, že to dážď mi zmáča tvár.

Nemôžem. Niet ani obláčika.

Mohla by som zabudnúť.

Mohla by som chcieť zabudnúť.

….

Hej, už nie sme deti, všimla som si.

Všímam si to každý deň, keď mi staršie pani vo výťahu vykajú.

Žmurkol si dvakrát a ja som tu ostala stáť/sedieť/ležať ako tá najsmutnejšia rekvizita.

(Blink your eyes. One for eyes. Two for not.)

Žmurkaj si koľko chceš.

Môžem sa tváriť, že na tom nezáleží.

Silvia Kéryová

Silvia Kéryová

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

raz mi bolo povedané, že som "observador a so ador" čiže snílek a pozorovateľ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu