reklama

Glűck

Vracala som sa domov peši, čo veľmi nezvyknem (keď má človek neobmedzený počet jázd metrom, tak si až tak neuvedomuje, že dve zastávky sa dajú prejsť aj po vlastných). Už som schádzala dole schodmi, keď som si to zrazu rozmyslela a otočila sa. Nebyť tohto spontánneho rozhodnutia nikdy by som nevošla do kníhkupectva, ktoré mám po ceste. Nebola by som tam náhodou našla dve knihy, ktoré momentálne najviac zháňam. A nebola by som si predĺžila prechádzku mojim milovaným mestom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nič nie je čarovnejšie ako stráviť popoludnie v Starej štvrti Zázrakov. Nevedela som sa ráno sústrediť na učenie...nepomohla ani káva, ani joga, nič. Tak teda, že sa aspoň pôjdem prejsť, keď bolo také krásne počasie. (Jar! Včera prišla Jar!)...

...Čítať poéziu (od Teba!!) pri kávičke a potom náhodou stretnúť známych, posedieť a pokecať si s nimi v baríku. Počkať! Nerozmýšľala som ja práve dnes ráno, resp. v tieto posledné dni o tom, ako sa veci dejú presne tak ako sa majú?? A hej, dejú sa. Dejú! Ak by som toto, ak by som hento, nestalo by sa tamto. Ale nie, ja som ich nestretla náhodou. Ja som tie knihy nenašla náhodou. Ten obchod, kde majú tofu (konečne!) som včera tiež neobjavila náhodou...Všetko je na úplnom poriadku v tomto mojom/našom vesmíre.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A včera sme rozoberali slovo glűck (hej, ja filológ s nulovými znalosťami nemčiny)...a že prečo sa slová radosť a šťastie na seba tak podobajú..keď sa vlastne vôbec nepodobajú. A ja som bola pri tom šťastná.

...

Jednoducho milujem poobedia v Madride. Ako ja milujem poobedia, rána, noci...dni v Madride! (a vo štvrtok máme prvé výročie:)). A ešte viac teraz, keď tu mám na koho myslieť, keď sa tu mám na koho tešiť..keď sa Tu na mňa Niekto teší!

Ak by som nevedela, že je to realita; myslela by som si, že je to len sen!


Silvia Kéryová

Silvia Kéryová

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

raz mi bolo povedané, že som "observador a so ador" čiže snílek a pozorovateľ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu